Home
About
Guru Besar
Misi Dan Visi
Lagu Sekolah
Portfolio
GPK Pentadbiran
GPK HEM
GPK Kokurikulum
Galeri
Bahasa Melayu
Bahasa Inggeris
Sains
Matematik
Kokurikulum
UPSR
Staff
Hubungi
DSKP RBT Tahun 4, Tahun 5, Tahun 6
posted by
SK Holy Trinity
,
on
6:34 PM
,
No Comments
DSKP RBT Tahun 4, Tahun 5, Tahun 6
DSKP Reka Bentuk Teknologi ini diharap dapat membantu para guru Mata Pelajaran Reka Bentuk Teknologi dalam penyediaan rancangan mengajar tahunan (RPT).
RBT Tahun 4
Download
RBT Tahun 5
Download
RBT Tahun 6
Download
Newer Post
Older Post
Home
0 comments:
Post a Comment
SELAMAT DATANG MR. PETRUS -GB BARU SK HOLY TRINITY.
En. Petrus Josephemin, Guru Besar
Mailie Balunting,PK Pentadbiran
En. Ruslee Ahmad,PK HEM
Ernie @ Stephanie Edward,PK KOKO
Emily George,P Petang
Info SK Holy Trinity
1. PEPERIKSAAN UPSR -
2. PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN-
3. KEPUTUSAN UPSR -
4. MESYUARAT AKHIR TAHUN -
HOTLibrary
VLE FROG
Popular Posts
Tugas Dan Tanggungjawab Guru Panitia Mata Pelajaran
1. Menetukan penggunaan Sukatan Pelajaran yang kemaskini. 2. Menentukan penggunaan alat bantu mengajar dan kaedah-kaedah pengajaran / p...
Sejarah Sk. Holy Trinity Tawau
Sekolah Kebangsaan Holy Trinity ditubuhkan pada tahun 1922 oleh masyarakat setempat di bawah seliaan Mill Hill Fathers yang berpusat di San...
Sambutan Hari Kebangsaan Peringkat Sekolah
Sekolah Kebangsaan Holy Trinity telah mengadakan sambutan bulan kemerdekaan peringkat sekolah. Sambutan bulan kemerdekaan ini telah diadakan...
Aktiviti Hari Sukan Negara Peringkat Sekolah
Sambutan Hari Sukan Negara telah di isytiharkan pada setiap hari Sabtu minggu kedua bulan Oktober setiap tahun. Sambutan Hari Sukan Nega...
Program RIMUP - SK. Holy Trinity Dan SK Bandar 2 Tawau
RIMUP ialah Rancangan Integrasi Murid Untuk Perpaduan. Ia bertujuan bagi melahirkan insan-insan yang berlainan kaum, agama, dan budaya dapat...
Pautan Penting
Pengurusan Maklumat Pendidikan
Modul eOperasi Guru
Modul Pertukaran Guru
Portal HRMIS
PBPPP -ePrestasi
Portal JPN Sabah
Portal KPM
Portal i-Nilam
Contact Us
Name
Email
*
Message
*
0 comments:
Post a Comment